הפסקת טיפול והקשר עם המטפל
שלום. יש לי שתי שאלות אשמח ומישהו יקרא ויענה לי עליהם.
אני הלכתי לפסיכולוגית למשך כמעט שנה והרגשתי שאני יכולה לסיים את הטיפול ושמיציתי ואני יכולה להמשיך לבד,
כשסיפרתי זאת לפסיכולוגית שלי בפעם הראשונה וזה גם אחרי שאמרתי להורים שלי והם שיכנעו אותי רבות, היא גם אמרה שלא מתאים ובסוף נשארתי, אחרי איזה חודשיים אני הרגשתי את זה עוד פעם והפעם באמת ולא רציתי שישכנעו אותי וזה אז באתי בעמדה ברורה והחלטית, כשסיפרתי לה את זה היא התחילה לומר לי דברים קשים ושאני אסתבך ויהיו לי מלא קשיים וחבל, היא ממש הורידה לי מעצמי ומהיכולות שלי. ויש עוד משהו אני רוצה לדעת האם כשבאים לטיפול זה דורש מערכת יחסים שלמה כמו עם חברים או ידידים? ואני לא שואלת כדי שיגידו לי אם זה בסדר או לא בסדר, היא פשוט בזה שאמרתי לה שאני גומרת את הטיפולים היא גרמה לזה להיות כאילו אני בוגדת בה ופוגעת בה ולא יודעת מה, בעוד…

הואילי בטובך לפנות לסיפריה ובספר אבחנות זה או בספר ICD10 תמצאי מענה לתשובותייך. ד"ר יעקב ברמץ - מנהל פורום פסיכולוגיה וייעוץ נפשי