top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

הפסקת טיפול והקשר עם המטפל

שלום. יש לי שתי שאלות אשמח ומישהו יקרא ויענה לי עליהם.

אני הלכתי לפסיכולוגית למשך כמעט שנה והרגשתי שאני יכולה לסיים את הטיפול ושמיציתי ואני יכולה להמשיך לבד,

כשסיפרתי זאת לפסיכולוגית שלי בפעם הראשונה וזה גם אחרי שאמרתי להורים שלי והם שיכנעו אותי רבות, היא גם אמרה שלא מתאים ובסוף נשארתי, אחרי איזה חודשיים אני הרגשתי את זה עוד פעם והפעם באמת ולא רציתי שישכנעו אותי וזה אז באתי בעמדה ברורה והחלטית, כשסיפרתי לה את זה היא התחילה לומר לי דברים קשים ושאני אסתבך ויהיו לי מלא קשיים וחבל, היא ממש הורידה לי מעצמי ומהיכולות שלי. ויש עוד משהו אני רוצה לדעת האם כשבאים לטיפול זה דורש מערכת יחסים שלמה כמו עם חברים או ידידים? ואני לא שואלת כדי שיגידו לי אם זה בסדר או לא בסדר, היא פשוט בזה שאמרתי לה שאני גומרת את הטיפולים היא גרמה לזה להיות כאילו אני בוגדת בה ופוגעת בה ולא יודעת מה, בעוד…

13 צפיות
ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

הפרעה דו - קוטבית

שלום רב, לא ברורה לי ההבחנה בין ציקלותימיה, הפרעה דו -קוטבית סוג 1 והפרעה דו -קוטבית סוג 2. אשמח לעזרה. תודה, מאיה

29 צפיות
ד"ר יעקב ברמץ
05 במרץ 2024

הואילי בטובך לפנות לסיפריה ובספר אבחנות זה או בספר ICD10 תמצאי מענה לתשובותייך. ד"ר יעקב ברמץ - מנהל פורום פסיכולוגיה וייעוץ נפשי

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

זה תשובה שרציתי לדעת.

אני שואלת אותה שאלה ששאלה יעל האם אתה משתף את המטופלת שלך עם מתעוררים אצלך תחושות ורגשות כלפיה ?

26 צפיות
ד"ר יעקב ברמץ
05 במרץ 2024

שלום לך,כל מה שאני אומר או לא אומר למטופלים, עובר דרך המסננת של השאלות: האם זה מועיל למטופל? האם אמירתי היא בשביל צרכי או צרכי המטופל? בשביל מה לצורך מה אני אומר את מה שאני אומר? המטופל תמיד במקום הראשון. ד"ר יעקב ברמץ - מנהל פורום פסיכולוגיה וייעוץ נפשי

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

שאלה

שמתי לב שיש עוד אנשים שנמצאים בטיפול וגם להם זה קורה המתח המיני שיש בין המטופל למטפל כמו שיעל פנתה אליך אז לרגע רווח לי והבנתי שזה לא רק לי ושאני בסדר ולפעמים זה לא בשליטה שלנו. אתה בטח לא תענה עם הייתי שואלת אותך עם לך זה היה יכול להיות?

29 צפיות
ד"ר יעקב ברמץ
05 במרץ 2024

שלום לך,לא רק שזה יכול לקרות לי זה קרה וקורה. רגשות ואף מתח מיני, הינם כלי, אמנם מסוכן ורגיש, היכול לסייע בצורה לא רגילה להצלחת הטיפול. ד"ר יעקב ברמץ - מנהל פורום פסיכולוגיה וייעוץ נפשי

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page