top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

לינת החברה

יעקב נכון ואתה צודק,אבל כוונתי הייתה יותר האם התנגדותי כשלעצמה הייתה צודקת,ולפי התייעצותי עם אנשים קרובים אליי אני צודקת 100% כי לדעת כולם זה לעבור את הגבול. כי מבחינת האבא ופרושיו,הילד רוצה להשויץ בחברתו ,וטענותיי שלא כיוון שהוא בא להחליף אווירה,יעקב הדברים יותר מורכבים ואני כותבת בשטחיות אבל תאמין לי שאסור לדעתי לתת פתח יש דברים שצריכים להיות אצל אימם אכן?

צפייה אחת
ד"ר יעקב ברמץ
24 בפבר׳ 2024

שלום לך, יהודה עמיחי ז"ל כתב בשירו: במקום בו אנו צודקים, לא יפרחו פרחים באביב.... כי זה מקום קשה. אני מסכים איתך בהחלט שיש לשים גבולות לילדים. זה חשוב להם ולהתפתחות שלהם. אולם, צריך לעשות זאת עם הרבה מחשבה, בעיקר של מיזעור הנזקים. רמזת שהעניין מורכב יותר. ניחשתי זאת כבר בתגובתי הראשונה שהתייחסתי לקרע שעלול לבא בינך לבין אבי הנער. כדאי שתבדקי עם עצמך, מדוע את זו המעבירה גבולות ולא האבא שלו. והאם תגובתך לא הייתה, לפחות בחלקה, מסר שהעברת לאבא?

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page