top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

רציתי לאחל לכולם....

שלום לכולם, אני מקווה שאני לא מפריעה וזה בסדר לכתוב כאן הערות כאלה. (ואולי זה שטותי כי הרגשתי מן צורך שכזה...) רק רציתי לאחל לכל מי שפה (וגם אלה שלא) ולכל בית ישראל: שבת מקסימה ונהדרת, שבת של מנוחה ורגיעה, שבת של שקט וללא פיגועים... שבת של שלום ואהבה, אוהבת אליס.

13 צפיות
ד"ר יעקב ברמץ
05 במרץ 2024

שלום לך אליס וכולם, למרות שכתבתי בכללי היסוד, שבכניסה לפורום, שהפורום אינו לוח מודעות ואין להפכו לכזה, אני מקבל את הברכה שלך בברכה. ומציע אף להרחיבה. נוכל לעשות מעין קבלת שבת קהילתית, שתכלול הן איחולי שבת שלום והן משהו נוסף ייחודי לכל שבת. אולי משהו מפרשת השבוע. אולי שיר לשבת (לא חייב להיות שיר שלם, מספיקה שורה). ואפשר יהיה, אם נתמיד במסורת, להדביק זאת בכיתוב המתחלף המתעדכן שבכניסה לאתר. מה דעתך? מי יהיה או תהיה מוכנה להרים את הכפפה? לשלוח לי למייל את הנוסח כל יום ששי, ואני אפרסם, או בהתחלה שנעשה זאת כאן בפורום?

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page