top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

מפחדת מהיריון ולידה

אני נשואה כבר שנה וחצי, וחמתי בחודשים האחרונים מלחיצה אותי לכיוון ילד. אני מנסה להגיד לה שזה לא עניינה, אבל בכל זאת היא דוחפת את האף... היא גורמת בגלל זה למריבות ביני ובין בעלי.... אני כרגע חוששת מהיריון ולידה אחרי סיפורי הזוועות שלה על החוויות האישיות שלה... אני גם שונאת שמתרעבים לי ואומרים לי מה לעשות... לאף אחד אין זכות להיכנס לי לתחתונים... מה אני עושה?

צפייה אחת
ד"ר יעקב ברמץ
24 בפבר׳ 2024

שלום לך,אכן, אין לאף אחד זכות להתערב בחיים שלך ובבחירות שלך. זה חלק אחד וזו תשובה לאחת השאלות.השאלה השנייה שלך היא בנוגע להריון גם אם לא היו מתערבים לך ולוחצים עלייך בעניין. עדיין מפחידים אותך כל הזוועות שסיפרה חמותך. מניסיוני, המציאות הרבה יותר פשוטה ממה שאנשים מתארים. כשאנשים מספרים זה נשמע דרמטי ובלתי אפשרי. בפועל הדברים הרבה יותר פשוטים בד"כ. הסיבוכים בלידה הם הרבה יותר נדירים כיום, תודות לרפואה המודרנית. זה לא אומר שצריך להקל ראש, אבל זה הרבה יותר פשוט בימינו באיזור שבו אנו גרים.

חברים

משהו השתבש

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page