שלום לד"ר
שאלתי אליך היא איך אפשר לרומם את מצב רוחו של בחור שנעזב ע"י החברה האחרונה שלו,הוא ממש בדיכאון ואני רוצה לשמוע עצות מההיבט הפסיכולוגי שיעזרו לי להרים אותו משם.. חשוב לי לציין שהבחור הוא אקס שיצאתי איתו לפני 3 שנים תקופה קצרה האם זה יכול להשפיע לרעה?
צפייה אחת

שלום לך, לדברייך נראה כי זו לפחות הפרידה השניה של אותו בחור בשלוש שנים האחרונות. ייתכן וחלק מהרגשתו הרעה נעוצה במחשבה שהוא לא יוצלח. שיחה שלך איתו שאיכפת לך ממנו, כולל העובדה שלמרות שהוא אקס שלך את טורחת ומתעניינת כיצד לעזור לו, יעזרו לו להפיג את תחושת הכשלון.