top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

בקשר לכסיסת ציפורניים...

שלום רב! אני בת 13 ושמונה חודשים ואני קוססת ציפורניים מאז שהייתי בת 7. הרבה פעמים ניסיתי להפסיק, והצלחתי, אך כאשר הציפורן נשברה לי לא בכוונה , התיאשתי והתחלתי לאכול עוד פעם. ומכוון שאומרים שזה אולי קשור לבעיות פסיכולוגיות, כגון מצב חברתי כושל, אז המצב החברתי שלי לא הכי טוב. רציתי לשאול אם כדאי לי ללכת לפסיכולוג.יש לי פסיכולוג בית הספר. תודה רבה על התשובה, ומקווה שתענה מהר. זקוקה לתשובה דחוף

3 צפיות

שלום לך,רק תרוויחי מהליכה לפסיכולוג.

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page