בקשר לכסיסת ציפורניים...
שלום רב! אני בת 13 ושמונה חודשים ואני קוססת ציפורניים מאז שהייתי בת 7. הרבה פעמים ניסיתי להפסיק, והצלחתי, אך כאשר הציפורן נשברה לי לא בכוונה , התיאשתי והתחלתי לאכול עוד פעם. ומכוון שאומרים שזה אולי קשור לבעיות פסיכולוגיות, כגון מצב חברתי כושל, אז המצב החברתי שלי לא הכי טוב. רציתי לשאול אם כדאי לי ללכת לפסיכולוג.יש לי פסיכולוג בית הספר. תודה רבה על התשובה, ומקווה שתענה מהר. זקוקה לתשובה דחוף
3 צפיות

שלום לך,רק תרוויחי מהליכה לפסיכולוג.