top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

המשך

אני מרגישה שזה פוגע לי ביחסים עם גברים. לא היה לי חבר אחד שלא בגדתי בו. אני לא סומכת כ"כ על גברים. עצם הבגידה גורמת לי להנאה ואין לי מושג למה זה ככה... אם בטעות גבר נותן לי הערה לא במקום אני מתרתחת ומתחילה להתפרץ כמו הר געש. (ותמיד עולים לי המשפטים של "מי אתה בכלל" וכו'). ומצד שני אני לא מסוגלת להיות לבד, לא הייתה לי תקופה אחת בחיים שהייתי לבד בלי חבר. אני פשוט לא מסוגלת. איך שאני מסיימת קשר אני מתחילה אחד חדש. יש בי הרבה דברים לא מובנים שהייתי רוצה לנתח ואני לא יודעת מאיפה להתחיל. אשמח אם תייעץ.

צפייה אחת
ד"ר יעקב ברמץ
24 בפבר׳ 2024

שלום לך,את אומרת שהתירוץ של אמך להישאר זה הכסף. וברור לך, כך נראה, שזה תירוץ. כנראה עם כל הפרצופים והקללות יש דברים נוספים שמחזיקים אותם ביחד. כמו שאמא מקילה על עצמה ולא נכנסת לעומק השאלה מדוע היא ממשיכה לחיות עם אביך ונותנת תירוץ גרידא, כך גם את מקילה על עצמך בהסבירך את הקושי שלך באינטימיות ונאמנות לבן זוג כנובע מהרקע המשפחתי. כאילו אמרתי זו לא בעיה שלי, זו לא אשמתי, אין מה לבוא אלי בטענות. נכון. אין מה לבא אלייך בטענות. אולם מצד שני יש בהחלט איך לעזור לך לשנות זאת.

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page