מבקשת הכוונה
שלום רב, אני בחורה בת 30, רווקה. מבקשת עזרה בבעיה נפשית רגשית שיש לי. אירועים אשר משמעותיים לי בחיים משפיעים עלי מאד ברמה הרגשית. משמע - אני נכנסת למתח נפשי, מקבלת בחילות חזקות, מאבדת תיאבון (עד כדי ירידה במשקל), התפרצות בכי ועוד. זה יכול לקרות כאשר אני מתחילה קשר זוגי חדש, בתקופת ההתחלה, ממש מדברים פשוטים כמו - יתקשר או לא ? , האם מעוניין ? וכדומה וגם בדברים יומיומיים כגון - המתנה לתשובה בעניין מאוד חשוב. אני מרגישה שהתגובה שלי רק הורסת לי ומשפיעה עלי מאוד לרעה. אני הופכת עצובה ודכאונית סדר היום שלי משתבש ואני ממש עסוקה בדבר. אני ממש לא אוהבת את עצמי ברגעים אלו,יש לציין כי אני מאד מודעת לעצמי ולמה שעובר עלי, אך צריכה את הכלים להרגיע את עצמי. אבקש עצה, הכוונה, למי אפשר לפנות, האם יש מקור מסופסד (קופ"ח כללית) ? תודה
צפייה אחת

שלום לך,לכל אחד יש סגנון התמודדות עם מצבי לחץ. לעיתים כמה סגנונות. הסגנון שלך הוא סומטי. כלומר התגובה למצבי לחץ מתבטאת בשינויים בגוף. זה סגנון התמודדות לא כל כך יעיל וגם לא כל כך מלמד על מודעות עצמית. אולי התכוונת לומר שאת יודעת מה יקרה בעת מתח, אך זו לא מודעות. אם את שוקלת טיפול פסיכולוגי, זה נראה לי רעיון טוב. השאלה הנפרדת היא העלות. תעשי חשבון עם עצמך, מה תוכלי להרשות לעצמך ומה לא.