המשך בעיה
ראשית אני מודה לך על התגובה... לגבי הסכסוך עם אחותי אך עלי לשאול מה עלי לעשות?? אם הדעות שלה משפיעות על אבא שלי?? מה אני צריכה לעשות? לסיים את הקשר? או להמשיך בשלי?
צפייה אחת

ראשית אני מודה לך על התגובה... לגבי הסכסוך עם אחותי אך עלי לשאול מה עלי לעשות?? אם הדעות שלה משפיעות על אבא שלי?? מה אני צריכה לעשות? לסיים את הקשר? או להמשיך בשלי?
שלום לך,כפי שציינתי בתשובתי הקודמת, סביר להניח שגם אם היה לך קשר טוב עם מישהו אחר הדבר היה לצנינים לאחותך. ומה היית עושה במקרה כזה? מנתקת את הקשר כי אחותך מקנאה בך?!