איך להתמודד עם הטרדה מינית מהעבר?
עברתי הטרדות מיניות מתמשכות מצד 3 בני דודים ודוד מאז שהייתי ילדה קטנה. אלה הזכרונות העיקריים שלי מהילדות. אני לא יודעת איך להתמודד עם זה, אני לא מצליחה לדבר עם אף אחד. אני לא מרגישה מוכנה לטיפול פסיכולוגי חוץ מזה שגם אם הייתי מוכנה אין לי את הכסף לזה. איך אני יכולה להתמודד עם זה? איך אני יכולה להקל על עצמי? תודה מראש...
צפייה אחת

שלום לך,החברה היום מודעת יותר לכך שגם מי שנפגע מינית לא פונה מייד לקבלת סעד רוחני או תביעה משפטית. לכן גם המחוקק האריך את משך התיישנות עברות שכאלה.אינך לבד בקושי שלא יודעת מה לעשות. בדיוק בשביל זה הוקם קו חם שאין צורך להזדהות בו ולברר מה האפשרויות שלך כיום. במודיעין בזק ובכל עיתון תמצאי את מספר הטלפון שלהם.