שלום לך,איני פוסל אמירות חיוביות שכאלה שיאמר אדם לעצמו בכל בקר. טוב שתעשי כך. השאלה שמעניינת לא פחות, היא מה קרה שלמרות שיש לך אהבה, למרות שאת מתעתדת ללמוד עבודה סוציאלית, למרות שאין כל סיבה גלויה, את מרגישה פחדים ומצבי רוח מתחלפים. שווה לבדוק מה גרם לזה. במיוחד את שאת הולכת ללמוד מקצוע טיפולי. במקצועות הטיפוליים כלי העבודה זה האדם ורגשותיו. כדאי שיהיו מודעים ומתוקנים כמו שכדאי שהמשור יהיה חד אצל הנגר.
שלום לך,איני פוסל אמירות חיוביות שכאלה שיאמר אדם לעצמו בכל בקר. טוב שתעשי כך. השאלה שמעניינת לא פחות, היא מה קרה שלמרות שיש לך אהבה, למרות שאת מתעתדת ללמוד עבודה סוציאלית, למרות שאין כל סיבה גלויה, את מרגישה פחדים ומצבי רוח מתחלפים. שווה לבדוק מה גרם לזה. במיוחד את שאת הולכת ללמוד מקצוע טיפולי. במקצועות הטיפוליים כלי העבודה זה האדם ורגשותיו. כדאי שיהיו מודעים ומתוקנים כמו שכדאי שהמשור יהיה חד אצל הנגר.