top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

גורל או מזל

היי, איני יודעת למה אני לא פוגשת בזוגיות מתאימה , פוגשת קצוות כאלה שלגמרי אין סיכוי בשל המראה והאישיות השונה מאוד ממני, או כאלה שנראים נחמד ולכאורה יש זרימה ..אבל הם לא בעיניין. ואני מתאמצת בכל המישורים להכיר , כל כך רוצה זוגיות עם חיבור טוב ...אבל כנראה שככל שאני רוצה אני נתקלת בבלתי אפשרי......וכך כבר מספר שנים לצערי... ואז אני שואלת אותך האם זוגיות/ נישואין היא רצון הבורא לזמן אותי למישהו שיניח את הדעת ויהיה קשר ...או זאת המצאה של שומרי דת בלבד ... בת 34 ואיני יודעת פשר בדברים פוגשת ובעצם לא פוגשת עד מתייייי?

צפייה אחת

שלום לך,ללא ספק יש מזל בעולם. השאלה אינה אם יש מזל או גורל, אלא מה עושים איתו. גם אם מישהו מרוויח מיליונים בפיס הוא יכול להשתמש בכסף כך שחייו ישודרגו ויכול להגיע גם לעברי פי פחת. השאלה אינה מה הכתיב הגורל אלא מה תעשי עם מה שהכתיב הגורל.

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page