עוד משהו...
רציתי לדעת באיזה רמה אתה מגדיר את הבעיה הזאת? נרקיסיסטית, אנטי-סוציאלית, סכיזואידית, פרנואידית, גבולית, היסטריונית, כפייתית, נמנעת, תלותית, סכיזוטיפלית? והאים בנאדם יכול לנהל אורך חיים כביכול נורמלי עם בעיה זאת?
2 צפיות

רציתי לדעת באיזה רמה אתה מגדיר את הבעיה הזאת? נרקיסיסטית, אנטי-סוציאלית, סכיזואידית, פרנואידית, גבולית, היסטריונית, כפייתית, נמנעת, תלותית, סכיזוטיפלית? והאים בנאדם יכול לנהל אורך חיים כביכול נורמלי עם בעיה זאת?
שלום לך,הכוונה היא לדיסאורדר שפרושה הפרעה. מנית רשימה של הפרעות אישיות שהן סוגים של הפרעות ולא רמות של הפרעות, למרות שניתן לדרגן ברמות שונות של גיבוש האישיות.