top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

עוד ילד

יעקב שלום אני כותבת לך מתוך בלבול ומתחבטת עם עצמי יום יום שעה שעה. אני נשואה באושר 5 שנים לי ולבעלי זהו סיבוב שני , אין לי ילדים מנישואים קודמים ולו יש 2 {בנים} לנו יחד יש ילדה בת 4 עוד מעט אהיה בת 38,אני לא יודעת איך לעמוד תחת הלחצים המשפחתיים שנוחתים עליי בתקופה האחרונה, עם הנימוקים מייסרי המצפון:1. ילד אחד לא מספיק 2. אל תעשי זאת לילדה היא לא תסלח לך כל החיים 3. כל העול שתזדקנו יהיה עליה 4. לבעלך יש עוד שניים, והם לא אחים שלה 5. את תתחרטי אבל יהיה מאוחר 6. אפשר גם לחיות ולהנות מהזוגיות גם עם עוד אחד יעקב אני כבר לא יכולה לשמוע את זה , אולי הם צודקים אומר לך את האמת,אני ובעלי עוד לא נהננו, מספיק אחד מהשני, אנחנו רוצים לראות עולם, לטייל לקנות בית בעתיד יש לי קריירה שמתחילה לפרוח,והופ שוב הריון,עוד 4 שנים בבית ממש לא נראה לי וחוץ מזה אין לי עזרה ,אבל זה יושב לי בראש כל הזמן ואני אומרת לעצמי , באמת שלא אתחרט. לא אשקר הייתי רוצה אבל לא איך שהגורל התגלגל לו. מתחננת לתשובה שתרפא מחשבותיי ואמשיך להיות שלמה עם עצמי תודה .

צפייה אחת
ד"ר יעקב ברמץ
24 בפבר׳ 2024

שלום לך,ניתן בהחלט להזדהות עם שני הרצונות הסותרים. כמו בכל מקרה של קונפליקט, ניתן לותר על אפשרות זו או אחרת וניתן לפרק את הקונפליקט ולראות שאינו ממש קונפליקט. למשל, כשמגיעים לצומת, יש קונפליקט בין רכב שרוצה ליסוע ישר לבין זה הרוצה לפנות שמאל, וכן עוד קונפליקטים אפשריים בצומת. פתרון אחד זה להציב שם תמרור שוטר או רמזור שיסדירו את התור. פתרון אחר להפוך את הצומת לכיכר ואז אין כמעט שום קונפליקט.בואי ונראה מה הכיכר שלך. האם יש אפשרות שתסעי לטייל ולראות עולם במשך שנתיים ואז תעשי הפסקת גידול ילד למשך ארבע שנים ושוב תחזרי? מה שברור שליסוע תוכלי גם אח"כ, תאריך התפוגה של הולדה קצר הרבה יותר.

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page