אובדן שמחת חיים
שלום רב אני בפרוש לא יודעת מה עובר עלי בימים אלו.אני מרגישה בדיכאון וזה לא עוזב אותי.יש לי הכל אבל אני לא מצליחה לשמוח בחלקי.רע לי כל הזמן וכל שאני רוצה זה להסתגר עם עצמי בלי שום דבר מסביבי.בעבודה אני כליל השלמות והנחמדות..וזה רק מעטפת מזוייפת.ובבית לאנשים היקרים לי מכל אני חסרת סבלנות עצבנית ולא נחמדה. נמאס לי מעצמי וממה שקורה לי.מה עושים? אני מתביישת לפנות באופן רשמי.היש דרך לקבל סיוע תרופתי מבלי להחשף??????? אנא הובל אותי אל האור בקצה המנהרה.תודה
צפייה אחת

שלום לך, אם את מחפשת מזור לקושי שלך ואינך רוצה להיחשף, לכי באופן פרטי לפסיכיאטר שירשום לך תרופה או לפסיכולוג שיטפל בך. דרך קופ"ח זה הרבה יותר זול מבחינה כספית, אך המשמעות של זה, זה תיעוד בתיקי הקופה.