שלום לך,תשובתך למינימיקי, הערנית, יכולה באמת להיות התשובה לשאלתך. ובמילים אחרות. נו, מה את חושבת? הרי הראיון מבוסס על תקשורת מילולית בעיקר, ומי שלא מדבר, כלומר לא משחק לפי כללי הראיון, יצליח יותר או פחות ממישהו שכן מדבר?ויחד עם זה כדאי לזכור שלא בכל תחום יש צורך באנשים שופעי ביטחון עצמי, מנהיגים רבי מלל. יש מקומות שצריכים בהם דווקא אנשים נחבאים אל הכלים.אבל אולי נברר את שאלתה של מינימיקי. לא כהתרסה לך, על שהעזת כביכול, להציג את השאלה שוב ושוב. אלא ע"מ שנבין מדוע התשובות הקודמות לא סיפקו אותך. מדוע את חשה את אותו חוסר שקט של מי ששואל שאלה לפני שמקבל תשובה, למרות שכבר קיבלת. אולי ההבנה הזו, תוכל לשפוך אור על הבסיס לחוסר הבטחון העצמי שלך. המקום בו את לא סומכת ולא בוטחת באחרים ולכן גם לא בוטחת בעצמך...
שלום לך,תשובתך למינימיקי, הערנית, יכולה באמת להיות התשובה לשאלתך. ובמילים אחרות. נו, מה את חושבת? הרי הראיון מבוסס על תקשורת מילולית בעיקר, ומי שלא מדבר, כלומר לא משחק לפי כללי הראיון, יצליח יותר או פחות ממישהו שכן מדבר?ויחד עם זה כדאי לזכור שלא בכל תחום יש צורך באנשים שופעי ביטחון עצמי, מנהיגים רבי מלל. יש מקומות שצריכים בהם דווקא אנשים נחבאים אל הכלים.אבל אולי נברר את שאלתה של מינימיקי. לא כהתרסה לך, על שהעזת כביכול, להציג את השאלה שוב ושוב. אלא ע"מ שנבין מדוע התשובות הקודמות לא סיפקו אותך. מדוע את חשה את אותו חוסר שקט של מי ששואל שאלה לפני שמקבל תשובה, למרות שכבר קיבלת. אולי ההבנה הזו, תוכל לשפוך אור על הבסיס לחוסר הבטחון העצמי שלך. המקום בו את לא סומכת ולא בוטחת באחרים ולכן גם לא בוטחת בעצמך...