האם הוא רציני או לא
שלום, אני מאוד ישמח אם תוכל לעזור לי בדילמה שאני נמצא בה! התחלתי קשר, אנחנו עדין לא חברים אבל שכבנו כי שנינו רצינו את זה!. מה שמפחיד אותי זה שעכשיו הוא לא בונה עלי משהו רציני אלה סתם להעביר את הזמן. איך ניתן לדעת האם הוא באמת רציני לגבי, והאם דעותיו השתנו לאחר ששכברנו (חושב שאני סתם בחורה, זונה וכו').
צפייה אחת

שלום לך,מפנייתך לא הצלחתי להבין בת כמה את. נראה לי שלגבי שאלותייך זה משנה מאד.