היי...
היי אני מרגישה שאני מוכנה אבל לא מצליחה לעשות את הצעד. אני גורמת לגברים להתרחק ממני כאילו יש משהו שעוצר בעדי כאילו יש חלון אטום לפני שאני לא מצליחה לשבור אותו מה עליי לעשות? תודה רבה על התייחסותך! סיון
2 צפיות

היי אני מרגישה שאני מוכנה אבל לא מצליחה לעשות את הצעד. אני גורמת לגברים להתרחק ממני כאילו יש משהו שעוצר בעדי כאילו יש חלון אטום לפני שאני לא מצליחה לשבור אותו מה עליי לעשות? תודה רבה על התייחסותך! סיון
שלום לך,יותר קל לאדם להגיד לעצמו, ניסיתי וזה לא מצליח, מאשר להודות בפני עצמו שהוא מפחד לעשות משהו. האם ייתכן שהמשהו הגורם לגברים להתרחק ממך נוצר על ידך באופן לא מודע, ע"מ שתוכלי לומר ניסיתי ולא הלך ולא יהא עלייך לומר אני מפחדת להתבגר? להתחבר לבן זוג? לגדול?