חברי לא עובד
הי חברי לא עובד וזה ממש משפיע על הזוגיות שלנו, אני רואה בו פחות מצליחן וגם המשיכה שלי אליו יורדת. אני לא רוצה שהזוגיות תתערער, אני יודעת שהוא כמהה לעבוד ויש בו את כל הרצון אך לא הולך לו. אני די בדילמה כי אני רואה בו את גבר חלומותיי מכל הבחינות ואני לא רוצה שהחשיבות שלו תרד בעיניי, אך זה שאינו עובד פוגע במערכת. מה עליי לעשות? איך אני משנה את דרך החשיבה שלי?
צפייה אחת

שלום לך, עבודה הינה ערך חשוב ביותר בחייו של אדם. לכן, לא הייתי מציע לך להסתפק בשינו החשיבה שלך לגבי הנושא, אלא לשבת איתו ולהבין מה לא הולך לו בעבודה, למה אינו מליח למצוא עבודה ואיך תוכלי לסייע לו בכך.