top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

אהבה או לא?זקוקה לעזרה

היי,אני בהריון בחודש 7 פלוס מבחור שאותו אני מכירה 6 שנים,מתוכם יצאנו 3 שנים והכל היה נפלא,לא חוויתי אהבה כזו מעולם,וגם הבחור פשוט היה מהופנט,לאחר תקופה הוא החליט שבגלל פער הגילאים הוא בן22 ואני 24והלחץ שלי לחתונה למרות שלא לחצתי כלל אלא בגלל שראה שכל חברותיי הטובות מתחתנותוהרצון שלו בחופש{ חו"ל חברים וכו'}. אמר לי שלטובתי כדאי שניפרד,אני לא הפסקתי לאהוב אותו,והקשר לעולם לא פסק,תמיד איכשהוא אנו יחד!כרגע הוא לא רוצה להתחתן{לא מוכן למחויבות} וטוען שלא אוהב כמו פעם{אבל ברגע שאני מתרחקת הוא ישר מחפש אותי}מחבק אותי כל הזמן רוצה את קרבתי,ואני מרגישה בנשיקות ובהתנהגות שיש לו רגשות,למה הוא אומר שאין?למה הפחד ממחויבות?אני גם לא יודעת איך ההריון השפיע עליו,נראה לי שעכשיו הוא מרגיש שהעולם נסגר עליו,והוא גם אומר שעוד שנתיים נתחתן,עד אז הוא רוצה חופש ומדבר איתי על תוכניות לעתיד,אבל פתאם מתהפך ומתקרר,ממה זה נובע?????אנא עזרה דחוף!!!!!

2 צפיות
ד"ר יעקב ברמץ
2024년 2월 24일

שלום לך,עכשיו כשאת בחודש השביעי להריונך, זה כבר לא שאלה של האם אוהב אותי או לא אוהב אותי. כן או לא. עכשיו זה כבר ביזנס. בעוד חודשיים תלדי בשעה טובה ומוצלחת. עליו יהיה להחליט אם הוא רוצה למסד את הקשר או לא. כך או כך, אני מבין שהוא האב. כדי לעזור לו לעכל את המציאות וכדי שלא ייתפוס רגליים קרות, אמרי לו שאת מתכוונת ללדת איתו או בלעדיו. ומן הראוי שיחליט מה דרכו בהמשך חייו. העולם לא סוגר עליו וגם האולם (חתונות) לא. שיעשה את בחירתו. במילא זה מה שיעשה אבל אם זה יבוא מפיך, זה יכול להרגיע אותו.אגב, איפה הורייך? מה הם אומרים על כך? איפה הוריו? אל תוותרי על מקורות התמיכה שלך בעולם.

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page