שלום לך,לפעמים אני מוחק הודעות של אנשים המשתוללים בפורום, על מנת שמי שבאמת רוצה להיעזר בפורום, ירגיש במקום בטוח.אני בטוח שאת הודעתך לא מחקתי, ויש לי אליבי לכך.מצד שני, לפעמים כותבים הודעה ארוכה והקשר עם הפורום מתנתק. שליחת ההודעה במצב כזה, כמוה כשליחת הקידוד של המילים לחלל האינטרנט שם הוא מתפוגג. עצתי לך, וכך גם אני נוהג, לפני כל שליחת הודעה, להעתיק אותה. ובמקרה הצורך לשלוח אותה שוב. זו פעולה פשוטה הגוזלת רגע מחייך וחוסכת שיברון לב.
שלום לך,לפעמים אני מוחק הודעות של אנשים המשתוללים בפורום, על מנת שמי שבאמת רוצה להיעזר בפורום, ירגיש במקום בטוח.אני בטוח שאת הודעתך לא מחקתי, ויש לי אליבי לכך.מצד שני, לפעמים כותבים הודעה ארוכה והקשר עם הפורום מתנתק. שליחת ההודעה במצב כזה, כמוה כשליחת הקידוד של המילים לחלל האינטרנט שם הוא מתפוגג. עצתי לך, וכך גם אני נוהג, לפני כל שליחת הודעה, להעתיק אותה. ובמקרה הצורך לשלוח אותה שוב. זו פעולה פשוטה הגוזלת רגע מחייך וחוסכת שיברון לב.