top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

כתבתי הודעה והיא נעלמה. איפה היא

צפייה אחת
ד"ר יעקב ברמץ
24 בפבר׳ 2024

שלום לך,לפעמים אני מוחק הודעות של אנשים המשתוללים בפורום, על מנת שמי שבאמת רוצה להיעזר בפורום, ירגיש במקום בטוח.אני בטוח שאת הודעתך לא מחקתי, ויש לי אליבי לכך.מצד שני, לפעמים כותבים הודעה ארוכה והקשר עם הפורום מתנתק. שליחת ההודעה במצב כזה, כמוה כשליחת הקידוד של המילים לחלל האינטרנט שם הוא מתפוגג. עצתי לך, וכך גם אני נוהג, לפני כל שליחת הודעה, להעתיק אותה. ובמקרה הצורך לשלוח אותה שוב. זו פעולה פשוטה הגוזלת רגע מחייך וחוסכת שיברון לב.

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page