top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

תלות חברתית

זה משהו שמלווה אותי כבר שנים אבל בתקופה האחרונה זה מציק עוד יותר. יש לי מן צורך כזה כל הזמן להיות עם אנשים ואם אני מבלה עם מישהו מספר ימים רצוף אז נורא קשה לי להתנתק אח''כ ואני מרגישה כל הזמ בחסרונו ונורא לבד. אני בתקופת מבחנים עכשיו ולרוב אני לומדת עם עוד חברים. ניסיתי ללמוד קצת לבד והמחשבה שהם שם יחד ואני לא ממש דיכאה אותי. וזו סתם דוגמא, זה קורה לי המון. אני כאילו כל הזמן צריכה חברים סביבי ולא מסוגלת להיות לבד ואני גם נקשרת בדקות ואח''כ נורא קשה לי להתנתק. למה זה קורה והאם ניתן לשנות את זה?

3 צפיות
ד"ר יעקב ברמץ
24 בפבר׳ 2024

שלום לך,הצורך והרצון להיות בחברה זה צורך בריא ביותר. למה את רוצה לשנות זאת. אולי משהו אחר מפריע לך?

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page