מתה מפחד
עיצה קטנה תעזור: אני צריכה בשבוע הבא לקבל זריקה. מאז, אני לא ישנה, מקיאה הרבה וכל פעם שאני נזכרת בזה אני מתחילה לבכות. מה לעשות כדי לא "לעשות בושות", אצל הרופא? אייך להתנהג יפה? אייך לא לפחד? אייך לעבור את זה בשלום. לפי מה שנראה היום, אני אתחיל לבכות שם. אני לא רוצה סצינות ותשומת לב. אני רק רוצה לעבור את זה בשלום- בלי לברוח משם או להתחיל לבכות שם ולצרוח בלי שליטה. נ.ב- הזריקה ממש ממש הכרחית- כששאלתי את רופא המשפחה בנושא, הוא הסביר לי שגם אסור לי לקחת שום תרופה מרגיעה לפני- כי לקיחת תרופה מרגיע הלפני יכולה לסכן את בריאותי.
צפייה אחת

שלום לך, פחד ממחטים הינו פחד מוכר והטיפול ההתנהגותי, אלוף בלטפל בזה. בינתיים, נסי לדמיין לעצמך, ואולי אף תתנסי בזה, הידקרות מקוץ של ורד. ובשל עוביין של המחטים כיום, דעי לך, שהזריקה הרבה פחות כואבת. דמייני את הדקירה. ברגע שתרגישי, אם תרגישי רע עם זה, הפסיקי ודמייני מקום נעים שאת אוהבת להיות בו. לאחר שתרגעי חזרי על ההדמיה של הדקירה עד שתחושי את הפחד ואז תעברי לדמיין את המקום הנעים. וכך חוזר חלילה עד שתצליחי לדמיין את הזריקה. אחרי שתתרגלי זאת כמה פעמים, אני בטוח שאת הזריקה עצמה תקבלי בשוויון נפש הראוי לאותה זריקה.