top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

מתנה לפסיכולוגית

אולי זה טפשי ולא חשוב, אבל נורא מטריד אותי. קניתי לפסיכולוגית שלי מתנה לחג, סתם משהו קטן של תשומת לב. שבוע אח"כ היא תארה לי באופן מוגזם ולא אמין איך היא השתשתמשה במתנה שקניתי לה. זה הרגיש לי נורא מלאכותי.

15 צפיות

שלום לך,מאד יפה מצידך שהבאת מתנה לפסיכולוגית. אולם בטיפול הפסיכולוגי לא מדובר בנימוס. לא בדרך ארץ. אלא מדובר בתהליכים רגשיים. לפעמים לתת מתנה לפסיכולוג בא ממקום שהמטופל לא מרגיש שהוא נותן די מעצמו בטיפול והוא משלים זאת ע"י מתנה קונקרטית. ועוד אפשרויות. עכ"פ נתינת המתנה ותחושתך לגבי תגובת הפסיכולוגית הם חלק חשוב מהטיפול. אל תהססי להעלות זאת בפגישה הקרובה.

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page