מתנה לפסיכולוגית
אולי זה טפשי ולא חשוב, אבל נורא מטריד אותי. קניתי לפסיכולוגית שלי מתנה לחג, סתם משהו קטן של תשומת לב. שבוע אח"כ היא תארה לי באופן מוגזם ולא אמין איך היא השתשתמשה במתנה שקניתי לה. זה הרגיש לי נורא מלאכותי.
15 צפיות

אולי זה טפשי ולא חשוב, אבל נורא מטריד אותי. קניתי לפסיכולוגית שלי מתנה לחג, סתם משהו קטן של תשומת לב. שבוע אח"כ היא תארה לי באופן מוגזם ולא אמין איך היא השתשתמשה במתנה שקניתי לה. זה הרגיש לי נורא מלאכותי.
שלום לך,מאד יפה מצידך שהבאת מתנה לפסיכולוגית. אולם בטיפול הפסיכולוגי לא מדובר בנימוס. לא בדרך ארץ. אלא מדובר בתהליכים רגשיים. לפעמים לתת מתנה לפסיכולוג בא ממקום שהמטופל לא מרגיש שהוא נותן די מעצמו בטיפול והוא משלים זאת ע"י מתנה קונקרטית. ועוד אפשרויות. עכ"פ נתינת המתנה ותחושתך לגבי תגובת הפסיכולוגית הם חלק חשוב מהטיפול. אל תהססי להעלות זאת בפגישה הקרובה.