דו קוטביות
היי רציתי לדעת מזה דו קוטביות ,איך זה בא לידי ביטוי והאם ניתן לפתור את בעיה או שהיא מלווה לאורך כל החיים? האם זה גנטי? תודה
צפייה אחת

היי רציתי לדעת מזה דו קוטביות ,איך זה בא לידי ביטוי והאם ניתן לפתור את בעיה או שהיא מלווה לאורך כל החיים? האם זה גנטי? תודה
שלום לך,כל השמות בכותרת הם שמות של אותו דבר. דו קוטביות כפי שהשם מרמז קיצוניות לכל צד. פעם עליז במיוחד ופעם עצוב במיוחד. עם תרופה מתאימה ניתן לתפקד בחיים כרגיל.