דד
שלום,קראתי את התכתובת. לא נראה לי שזה מתאים לפורום הזה. אולי למסנג'ר או אתר היכרויות. אני מתנצל בפני מי שנפגע על שמחקתי, אולם בשער של הפורום הודעתי שאמחוק הודעות לא ראויות.
שלום,קראתי את התכתובת. לא נראה לי שזה מתאים לפורום הזה. אולי למסנג'ר או אתר היכרויות. אני מתנצל בפני מי שנפגע על שמחקתי, אולם בשער של הפורום הודעתי שאמחוק הודעות לא ראויות.