בנים בנים....
לפסיכולוג שלום אני בת 26 ויצא לי לצאת עם הרבה בנים אבל בשנה האחרונה מתי שאני יוצאת עם מישהו שנראה לי בחור רציני אני מתחילה לבכות וקשה לי להיות איתו ולא יודעת מה לעשות איתו למה זה קורה לי ?
13 צפיות

לפסיכולוג שלום אני בת 26 ויצא לי לצאת עם הרבה בנים אבל בשנה האחרונה מתי שאני יוצאת עם מישהו שנראה לי בחור רציני אני מתחילה לבכות וקשה לי להיות איתו ולא יודעת מה לעשות איתו למה זה קורה לי ?
שלום לך, מפנייתך, קשה באמת לדעת למה את בוכה. האם עברת טראומה בקשר עם אחד מהרבים שהיית איתם? האם התנהגותך נהיית בוגרת יותר ואינה מחליפה בני זוג במהירות? האם עד כה סברת שכדי לקבל יחס את צריכה להתמסר? האם הבכי מלמד על התאהבות? שינוי הורמונלי? נסי לתת קצת יותר פרטים. לספר בת כמה את? מדוע החלטת להפסיק לצאת עם הרבה בנים?