top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

בנים בנים....

לפסיכולוג שלום אני בת 26 ויצא לי לצאת עם הרבה בנים אבל בשנה האחרונה מתי שאני יוצאת עם מישהו שנראה לי בחור רציני אני מתחילה לבכות וקשה לי להיות איתו ולא יודעת מה לעשות איתו למה זה קורה לי ?

13 צפיות

שלום לך, מפנייתך, קשה באמת לדעת למה את בוכה. האם עברת טראומה בקשר עם אחד מהרבים שהיית איתם? האם התנהגותך נהיית בוגרת יותר ואינה מחליפה בני זוג במהירות? האם עד כה סברת שכדי לקבל יחס את צריכה להתמסר? האם הבכי מלמד על התאהבות? שינוי הורמונלי? נסי לתת קצת יותר פרטים. לספר בת כמה את? מדוע החלטת להפסיק לצאת עם הרבה בנים?

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page