top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

בעיה

המטפל שלי יצא עכשיו לחופשה ואני לא יודעת מהין.אני לא מספיק שולטת בכל מה שקורה והכל יכול להשתנות לי ברגע....עם התרופות עכשיו קצת הפסקתי (הוא לא יודע על זה..) כי אני לא כ"כ מצליחה להיות כל הזמן עקבית ודברים לא מסתדרים לי.אני מרגישה שאנילא מצליחה לשלוט על שום דבר בחיים.דברים פשוט קורים לי.גם בטיפול. עכשיו.....זה קצת פוגע ומעצבן אותי שהוא עוזב אותי ככה.למרות שהוא די הכין אותי מראש לזה.....אני מפחדת להגיע למצב שהוא חוזר ואני כבר לא יהיה בענין אני מוצאת את עצמי נוטה לבטל ושנות כל הזמן את הפגישות....כי ככה יוצא.(ונראה לי שזה קצת מציק לו) אין לי מושג לאן החיים שלי הולכים אני עושה מלא שטויות ואין לי מושג לאן זה מוביל.אני מבולבלת.לגבי עצמי גם קצת לגבי הטיפול(שאני לא בטוחה אם אני צריכה אותו ופתאום גם יש לי קצת ספקות לגביו-אני לא יודעת אם בא לי כ"כ,ואם זה הדבר הנכון לעשות) אני לא רגועה ולא טוב לי עם הצורה שבה החיים שלי מתנהלים..... מצבי הרוח שלי,חרדות,דאונים וכו שאני כבר מזמן לא שולטת בהם. אני לא יודעת מה לעשות. ,עם עצמי,עם הטיפול ואיך אני יוצאת מזה..........

צפייה אחת

שלום לך,תגובת הכעס שלך על עזיבת המטפל חשובה מאד לטיפול שלך. חשובה מאד להבנת הקושי שלך לשמור על עקביות. דברי איתו על זה.

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page