שלום לך, לצורך כניסה לטרנס היפנוטי בשיטות המודרניות, יש צורך ביכולת ריכוז, דבר שבהחלט אין לילד עם הפרעה אוטיסטית. אולם ישנם גישות מסורתיות, שבהן אפשר לדלג על הצורך בריכוז. אינני מכיר עבודה שכזאת. מעניין לחפש מאמרים העוסקים בתחום. אשמח לישמוע אם מישהו מכיר או מצא מאמר העוסק בזה.
שלום לך, לצורך כניסה לטרנס היפנוטי בשיטות המודרניות, יש צורך ביכולת ריכוז, דבר שבהחלט אין לילד עם הפרעה אוטיסטית. אולם ישנם גישות מסורתיות, שבהן אפשר לדלג על הצורך בריכוז. אינני מכיר עבודה שכזאת. מעניין לחפש מאמרים העוסקים בתחום. אשמח לישמוע אם מישהו מכיר או מצא מאמר העוסק בזה.