top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

איבחונים רגשיים

הפסיכולוג שלי המליץ לי לעשות אבחון ריגשי. השאלה היא למה?למה אני צריכה את זה ?!! מזה האיבחון הזה ?מה עושים בו? מה הוא כבר יכול לגלות עליי שהוא לא יכול לגלות בטיפול?? אני לא מבינה מה הטיפול לא מספיק...?!! אני מסובכת מידי בשביל הפסיכולוג?! נ.ב.במאמר לא כ"כ פורט על הנושא הזה ולא מצאתי תשובות

צפייה אחת
ד"ר יעקב ברמץ
24 בפבר׳ 2024

שלום לך,יש הרבה מאד דברים שניתן ללמוד מאבחון רגשי. החל בכיווני עבודה בטיפול הפסיכולוגי דרך מבנה האישיות וכלה ברמת אירגון האישיות. האבחון בד"כ כולל הרבה מאד נושאים ולא רק רגשיים. עלותו 2000-3000 ש"ח.

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page