איבחונים רגשיים
הפסיכולוג שלי המליץ לי לעשות אבחון ריגשי. השאלה היא למה?למה אני צריכה את זה ?!! מזה האיבחון הזה ?מה עושים בו? מה הוא כבר יכול לגלות עליי שהוא לא יכול לגלות בטיפול?? אני לא מבינה מה הטיפול לא מספיק...?!! אני מסובכת מידי בשביל הפסיכולוג?! נ.ב.במאמר לא כ"כ פורט על הנושא הזה ולא מצאתי תשובות
צפייה אחת

שלום לך,יש הרבה מאד דברים שניתן ללמוד מאבחון רגשי. החל בכיווני עבודה בטיפול הפסיכולוגי דרך מבנה האישיות וכלה ברמת אירגון האישיות. האבחון בד"כ כולל הרבה מאד נושאים ולא רק רגשיים. עלותו 2000-3000 ש"ח.