המשך לימודים
שלום אני מסיימת שנה א' בתרפיה באומנות בלסלי קולז', ואני מעוניינת לברר מה הן האפשריות שלי להמשך לימודים?, האם אני אוכל להמשך לימודי דוקטרט? אם אני אצטרך לקיים השלמות?מה מההבדל בין התעודה שאני אקבל לבין פסיכוטרפיסט? אשמח לתשובה
צפייה אחת

שלום אני מסיימת שנה א' בתרפיה באומנות בלסלי קולז', ואני מעוניינת לברר מה הן האפשריות שלי להמשך לימודים?, האם אני אוכל להמשך לימודי דוקטרט? אם אני אצטרך לקיים השלמות?מה מההבדל בין התעודה שאני אקבל לבין פסיכוטרפיסט? אשמח לתשובה
שלום לך,תשובות הרבה יותר עדכניות תוכלי לקבל במזכירות של לזלי קולג' וגם במזכירות של מועצת הפסיכולוגים שבמשרד הבריאות.