top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

התקווה מתנפצת

כל רצוני לשבור את מעגל הבדידות ...פוגש ללא הכרה עוד ועוד אכזבות מגברים ...השעון לוחץ את הזמן (35)..ושמחת החים שלי אט אט נכבית , האופטימיות לובשת מסכה...ואיני יודעת לאן אצה לי הדרך , כאילו ואין לי שליטה עליי , על חיי ...איך לא הצלחתי למצוא קשר בריא וטוב? קשר סביר, .. כמה כשלונות וכמעט שלא נשאר לי הכוח להכיל ... אמרו לי קחי את החיים בידיים , אל תסמכי על הגורל ובוודאי שתצליחי ..ואני מנסה ולא מגיע משהו באמצע סביר שיהיה אפשר ...שתהיה כימיה/ שיהיה קשר ...כאילו שכל ניסיונותיי עולים ועלו בתוהו ..כמו דלת סגורה שמסרבת להיפתח .. מאיפה אשאב מוטיבציה כדי לקוות שאולי אפגוש מישהו , ואצליח באמת ובתמיםלהגיע לזוגיות טובה , מתוך בחירה ועיניין ...איך מזמנים מזדמנים ומשווקים את עצמינו ?. לא נושארו עוד אנרגיות חיוביות מרוב הקושי באכזבות הרבות שלא מרפות .

2 צפיות
ד"ר יעקב ברמץ
22 בפבר׳ 2024

שלום לך,שיווק טוב של מוצר לא מתחשב בשאלה מה המוצר. מה איכותו ומה טיבו. משווק טוב יכול לשווק כל דבר. מאחר ואת אינך מוצר, לא כדאי לשווק את עצמך ולמכור תדמית של מה שאת לא. כדאי לעבד את המוצר הזה שזו את,ולשפרו. ועוד לא מאוחר, לפנות לטיפול. הטיפול אומנם יקר אולם את שכבר שעונך הביולוגי מתקתק לו בעוז, יודעת שלהישאר לבד יוצא הרבה יותר יקר.

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page