תודה לך אתה חמודי... =) אני באמת צריכה לבדוק... ניראה מה יהיה ... תודה
נעה שלום, אבקשך לכתוב בפורום של הנוער ולא כאן. יש מאפיינים שונים של הפורומים. נא לכבד את בקשתי. איני רוצה למחוק הודעות....
נעה שלום, אבקשך לכתוב בפורום של הנוער ולא כאן. יש מאפיינים שונים של הפורומים. נא לכבד את בקשתי. איני רוצה למחוק הודעות....