חלומות
היה לי חבר...ו..קרה מקרה ביננו ואני בגתי בו..וזה נגמר אח"כ חזרנו ואז הוא אומר לי שהוא התאהב במשהי והוא נפרד ממני..אני רוצה שנחזור אבל אין מה לעשות...עכשיו אני לא מפסיקה לחשוב על זה שאיתו בגדתי בחבר שלי ואתמול חלמתי על חבר שלי לשעבר שהוא וכול הכיתה שלי צוחקים עליי ...והוא באמת למד בכיתה שלי אז מה פשר החלום??
צפייה אחת

שלום לך,אולי חלמת שאת כבר גדולה ולכן אינך צריכה עוד את פורום הנוער?