top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

מילים בטיפול

שלום לך. אני בטיפול פסיכו' מזה כארבע שנים. קשר שנבנה לאט, עם הרבה תנודות וקושי רב שלי להמשיך להגיע כבר ממההתחלה. אהבתי אותה ורצוני להיות בנוכחותה , מנעו ממני כל פעם מחדש מלהפסיק את הטיפול למרות שלהיות איתה באותו החדר היה ממש לא פשוט. עקב חופשתה וחופשות החגים, יצא שלא התראנו כחודש, דבר שלווה אצלי בחרדה קשה שמא אין לה מקום בשבילי, היא עסוקה עם מטופליה ואולי אני כבר נמאסתי עליה. בפגישה האחרונה העזתי ושאלתי אותה אם יש לה מקום בשבילי כמו ליתר המטופלים שלה, היא ענתה לי שיש לה מקום בשבילי ו י ו ת ר. מאז אני לא נרגעת . אני לא מסוגלת להאמין לדבריה , אני רוצה לדעת האם יש מילים שצריכות להאמר בגלל שזה הטיפול ואין בהם כוונה של ממש. כלומר, האם היא משמיעה לי את מה שאני רוצה לשמוע, בכדי שהטיפול יהיה טוב יותר, ולא מתכוונת למילים באמת. האם בטיפול יש סיכוי שמטפל יגיד מילים שלא בדיוק התכוון אליו אבל יודע שזה יטיב עם המטופל? איך יודעים אם זה שקר? איך יודעים אם באמת לא נמאסתי עליה, כי אני זמן לא קצר בטיפול ודי 'קשה' אני מניחה. האם מילים יכולות להאמר ללא כוונה , בלי שהיא באמת תרגיש בהן? תודה אורחת

4 צפיות

שלום לך,האם יכול להיות שאחת הבעיות המרכזיות שלך שבגללה פנית בכלל לטיפול, הייתה התחושה שאינך רצויה (בבית, בעבודה, עם בן הזוג)?

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page