top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

דכאוןןןןן

אני נכנסתי בזמן האחרון למצב דיכאוני כזה שלא הייתי בו בעבר הייתי....מצב שעם הזמן הדרדר כי הדחקתי אותו נורא.בהתחלה הצלחתי להתמודד פחות או יותר ועכשיו הגעתי למצב של חוסר שליטה במצב.כבר מספר חודשים שאני נמצאת בטיפול פסיכולוגי ונאלצתי גם להתחיל עם התרופתי ואני לא מרוצה מהמצב שהגעתי אליו.אני מרגישה נורא תלויה בכל כך הרבה דברים עכשיו וגם הרבה תוכניות פתאום השתבשו לי בגלל זה לגבי הלימודים וכו. אני פשוט לא מוכנה לקבל את זה קראתי גם באינטרנט בנושא ונראה שכשזה פורץ אז בחיים זה כבר עלול להתפרץ שוב.כי הייתי בעבר במצב של דכאון אבל זה היה דכאון די סמוי שלא כל כך היה מודעת אליו.והתמודדתי איתו. מה עושים איך מתגברים על כל זה??על כל החוסר אונים הזה.אני מרגישה שממש נמאס לי.הכדורים משפיעים אבל לא בא לי כבר לקחת אותם כי זה נורא מעצבן.אין לי כוח להמשיך בטיפול כי זה מתיש ומעצבן אותי.מה עושים?אם עדיין לא התאבדתי.

צפייה אחת

שלום לך,כאב הנפש המדוכאת הוא רב. סבלך אני מניח עצום. כשפנדורה פתחה את התבה ויצאו ממנה כל השדים והחוליים והצרות, יצאה ממנה גם התקווה. התקווה מאפשרת להתמודד עם קשיים רבים. כשמישהו בדיכאון, הדבר העיקרי המשתבש אצלו זו התקווה. ולכן הסבל כה רב.את פעלת נכון. טיפול פסיכולוגי. טיפול תרופתי. וזה שעדיין לא השתפר המצב, מלמד שעדיין לא היגעת למנוחה ולנחלה, אך אני מבטיח לך, שהיא תבוא.

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page