הטרדה
אני בחורה שעובדת בשרות טלפוני מזה 3 שנים בחברה. קרה לי מקרה עם לקוח שאיים לבוא ולפי דבריו"לזיין אותי מהתח" אם לא אביא לו מה שהוא מבקש. אני לא בחורה אלימה אך ההלם והבהלה גרמו לי לנתק לו ולהגיד "תזיין את אמא שלך". לצערי הלקוח שמע זאת למרות שלא היה אמור. בא לחברה ותקף את הפקידה בכניסה הרים דברים קילל ורצה לדעת מי אני כדי לרצוח אותי. רציתי לשמוע את דעתך כיצד על הממונים עלי לנהוג (לפטר אותי???) האם זו הטרדה מינית? כיצד היה עליי להגיב. כולי נסערת ריגשית
2 צפיות

שלום לך,אני מבין שאת נסערת ורגשותייך גאו. אולם למרות המעורבות הרגשית הגבוהה, שאלתך היא שאלה לעורך דין או למשטרה.