תשובה לשאלה
ציינתי שאינני מעוניינת בטיפול מקצועי מאחר ואני יודעת שיש צורך בכך אבל אני מאוד מתביישת בבעיה ואינני מסוגלת לשתף באופן גלוי אף אחד. לכן כתבתי לך בפורום בתקווה שתוכל לייעץ לי מה לעשות. בתודה כנרת.
2 צפיות

ציינתי שאינני מעוניינת בטיפול מקצועי מאחר ואני יודעת שיש צורך בכך אבל אני מאוד מתביישת בבעיה ואינני מסוגלת לשתף באופן גלוי אף אחד. לכן כתבתי לך בפורום בתקווה שתוכל לייעץ לי מה לעשות. בתודה כנרת.
שלום לך, מה שעומד מאחורי אותן מחשבות, זה בהחלט עניין לטיפול ולא דבר שניתן ליפתור בעצה אחת או שניים בפורום הזה.