top of page

שאלות מהארכיון

ציבורי·חבר/ה 1

ד"ר יעקב ברמץד"ר יעקב ברמץ
ד"ר יעקב ברמץ

בעיית תקשורת

שמי אורלי יש לי אחות בת 15 והתגלתה אצלה בעיית תקשורת שמפריעה לה ולנו. היתה צריכה לעבור טיפול אצל פסיכולוג קליני. מיהו פסיכולוג קליני?

צפייה אחת
ד"ר יעקב ברמץ
05 במרץ 2024

שלום לך, באוניברסיטאות יש את המחלקה לפסיכולוגיה. במחלקה הזו לומדים לתואר ראשון כל הסטודנטים שרוצים להיות פסיכולוגים. לגבי תואר שני יש חלוקה למגמות. חלקן מגמות מחקריות או תעשייתיות (פסיכולוגים שמייעצים לאירגונים) וחלקן מגמות טיפוליות (קלינית, קלינית של הילד, שיקומית-קלינית, רפואית). לאחר תואר שני מקבלים מטעם המועצה להשכלה גבוהה (משרד החינוך) אישור להיותך פסיכולוג. כדי להשיג רשיון מטעם משרד הבריאות, צריך להתמחות במשך ארבע שנים בעבודה מעשית תחת ההדרכה. המקום בו מתמחים קובע את התחום בו אתה מומחה (קלינית, רפואית, התפתחותית וכו'). פסיכולוג קליני הינו פסיכולוג שמטפל והתמחה בהתמחות קלינית

יצירת קשר

לכל שאלה אנא מלאו את הטופס הבא ואחזור אליכם בהקדם האפשרי

תודה על פנייתך !

ד"ר יעקב ברמץ

רחוב חובבי ציון 8, הרצליה

052-3633242

כל הזכויות שמורות © יעקב ברמץ 2024

bottom of page