פאסיבי
אני יוצאת עם גבר בן 33 פאסיבי. אני בת 24. הבחור אינו יוזם לא מראה נכונות כאשר אני רחוקה ממנו. שאנו ביחד מרעיף עלי רגשות ויחס מה עלי לעשות?אנחנו יוצאים יחד חודשים. לדוגמא אין לו בעיה לא לדבר איתי יום שלם ואנו נפגשים רק בסופש
צפייה אחת

אני יוצאת עם גבר בן 33 פאסיבי. אני בת 24. הבחור אינו יוזם לא מראה נכונות כאשר אני רחוקה ממנו. שאנו ביחד מרעיף עלי רגשות ויחס מה עלי לעשות?אנחנו יוצאים יחד חודשים. לדוגמא אין לו בעיה לא לדבר איתי יום שלם ואנו נפגשים רק בסופש
שלום לך,האם הבעיה נעוצה בכך שאינך משאירה לו מקום ליזום. או שהוא יזם גדול אבל באתרי בנייה אחרים?